کاش بودی...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

کاش بودی...

 

کاش بودم خاک پایت میشدم
 
کاش بودی نای پایم میشدی
کاش بودم جای پایت میشدم
 
کاش بودی تکیه گاهم میشدی
کاش بودم دل خرابت میشدم
 
کاش لایق بودم و میسوختم
کاش این آتش نمی افروختم
 
کاش این دوری نبود و دور بود
کاش هرگز غم نبود و سور بود
 
کاش وقت آمدن یادم کنی
کاش این اشک ها را باور کنی
 
کاش تو بودی و دیگر غم نبود
کاش دیگر کاش گفتنها نبود

 

(به یاد خواهر عزیزم...)



نظرات شما عزیزان:

man..o
ساعت13:34---2 بهمن 1390

salam omidvaram lahzha ab o asemuni dashte bashid hami chi2n khub tabrik migam ama yekam faza2n ba harfa2n nahamahange?


پاسخ: سلام ممنون که به وبلاگم اومدین چه خوب می شد خودتون رو معرفی می کردین من اگه

به چیزی اتقاد نداشتم تو وبلاگ نمیزاشتم و من متوجه نمی شم کجایی حرفام ناهماهنگه؟!!!

میگه میشه آدم دلگیر یا ناامید نشه اما چه خوبه سعی کنیم این طور نباشیم هر چند که سخته

منم سعی می کنم با این مطالبی که اول برای خودم بعد دیگران می زارم ناامید نباشم

و کمتر دلگیر بشم.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |